Now showing items 15-34 of 150

    • CATCH-EyoU: Processes in Youth’s Construction of Active EU Citizenship: Survey Data: Estonia: Wave 2 

      Noack, Peter; Macek, Petr; Kalmus, Veronika; Rämmer, Andu (2018)
      The data set was generated within the research project Constructing AcTive CitizensHip with European Youth: Policies, Practices, Challenges and Solutions (CATCH-EyoU) funded by European Union, Horizon 2020 Programme - ...
    • CATCH-EyoU: Public Authorities engaging with youth: Survey Data: Estonia: Wave1 

      Noack, Peter; Macek, Petr; Kalmus, Veronika; Rämmer, Andu; Beilmann, Mai; Kello, Katrin; Kõuts, Ragne; Opermann, Signe (Tartu Ülikool, 2017)
      The data set was generated within the research project Constructing AcTive CitizensHip with European Youth: Policies, Practices, Challenges and Solutions (CATCH-EyoU) funded by European Union, Horizon 2020 Programme - Grant ...
    • Croatia: Bibliographical database of Croatian journalism and media research related to risks and opportunities for deliberative communication (2000–2020) 

      Trbojević, Filip; Vozab, Dina; Nenadić, Iva; Peruško, Zrinjka (Institute of Social Studies, University of Tartu, 2023-02-27)
      The dataset is produced within the framework of the HORIZON 2020 project called MEDIADELCOM (Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European ...
    • Czechia: Bibliographical database of Czech journalism and media research related to risks and opportunities for deliberative communication (2000–2020) 

      Waschková Císařová, Lenka; Jansová, Iveta; Motal, Jan; Milecová, Renáta (Institute of Social Studies, University of Tartu, 2023-02-27)
      The dataset is produced within the framework of the HORIZON 2020 project called MEDIADELCOM (Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European ...
    • Dataset on Firm Innovation: Merging Enterprise Surveys, Cultural Dimensions, and Economic Freedom Data 

      Aghazada, Elchin (School of Economics and Business Administration, 2024)
      This dataset is used in an academic paper investigating the influence of culture on firm innovation. The primary dataset is derived from the Enterprise Surveys (ES), a collaborative effort by the European Bank for ...
    • DigiEfekt study: Opiq interaction 

      Opanasenko, Yaroslav; Pedaste, Margus; Siiman, Leo Aleksander (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
      Opiqu andmed on osa Digiefekti projekti (DIGIVARA5) andmekogust, mis koosneb andmefailist (“opiq_data”), mille teisele lehele on lisatud koodiraamat, ning Opiqu teemaraportist (“opiq_report_eng”). E-raamatutest on kiirelt ...
    • DigiEfekt: digivahendite, õppevara ja sisu kasutamine tundides (use of digital technologies and learning activities in classroom) 

      Saks, Katrin; Pedaste, Margus; Heintalu, Kõue; Laanemets, Laivi; Remmelg, Mailen; Ilosaar, Alge; Veskus, Kersti (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Digitehnoloogiate, -õppekeskkondade ja -sisu kasutamise andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist, kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi tunnivaatluste ja seotud intervjuude ...
    • DigiEfekt: looduspädevus (science competance) 

      Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Looduspädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“science_3_data”; “science_6_data”; “science_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...
    • DigiEfekt: matemaatikapädevus (mathematical competence) 

      Johanson, Marje; Sõrmus, Maarja; Jukk, Hannes; Pedaste, Margus; Baucal, Aleksandar (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Matemaatikapädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“math_3_data”; “math_6_data”; “math_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...
    • DigiEfekt: õpetajate taust, digihoiakud, digivalmidus, enesetõhusus (teacher background information, digital attitudes, digital readiness, self-efficacy) 

      Pedaste, Margus; Leijen, Äli; Puusepp, Marit (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Õpetaja taustatunnuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“teacher_data”), kus on esitatud projektis osalenud 3., 6. ja 9. klassi 91 matemaatika, loodusainete ja eesti ...
    • DigiEfekt: õpilase õpiärevus (learning related anxiety) 

      Baucal, Aleksandar; Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Õpiärevuse andmekogum on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) andmekollektsioonist. Andmekogum koosneb tabelist (DigiEfekt_student_learning_anxiety), kus on esitatud 3., 6., ja 9. klassi õpilaste andmekogumise andmed, sh koondtunnused. ...
    • DigiEfekt: õpilase suhtluspäevus (communication competence) 

      Uibu, Krista; Kärbla, Triinu; Võik, Ilona (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
      Suhtluspädevuse andmekogum on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) andmekollektsioonist. Andmekogum koosneb kolmest tabelist (“com_3_data”; “com_6_data”; “com_9_data” ), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...
    • DigiEfekt: õpilaste digipädevus (digital competence) 

      Kallas, Külli; Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Digipädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelist (digicomp_data"), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja kevadise andmekogumise andmed, sh ...
    • DigiEfekt: õpilaste digitehnoloogiate kasutamise piirangud ja reeglid: õpilaste, lapsevanemate ja koolide perspektiiv (limitations and rules for the use of technology: the perspective of students, parents and schools) 

      Puusepp, Marit; Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2022-12)
      Õpilaste digitehnoloogiate (digiseadmete, -keskkondade, -sisu ja interneti) kasutamise reeglite ja piirangute andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelitest (“student_devrules ...
    • DigiEfekt: õpilaste isiksuseomadused (student personality) 

      Konstabel, Kenn (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
      Õpilase isiksuseomaduste testi tulemuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“personality_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste isiksuseomaduste testi andmed, ...
    • DigiEfekt: õpilaste koolirahulolu (school satisfaction) 

      Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2022-12)
      Õpilaste koolirahulolu andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelist (“schoolsat_data”), kus koodiraamat asub andmefailis teisel lehel ("Codebook"). Lisatud on uuringu instrumenti ...
    • DigiEfekt: õpilaste õpipädevus (students’ learning competence) 

      Saks, Katrin; Raave, Doris Kristina; Heintalu, Kõue; Laanemets, Laivi; Remmelg, Mailen; Ilosaar, Alge; Veskus, Kersti (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Õpipädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kahest andmetabelist, kus ühes on esitatud 6. ja 9. klassi õpilaste eesti keele, matemaatika ja loodusainete õpipädevuse küsimustike ...
    • DigiEfekt: õpilaste sotsiaal-emotsionaalsed oskused 

      Einpaul, Piret; Rannastu-Avalos, Meeli; Baucal, Aleksandar; Leijen, Äli (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023)
      Sotsiaal-emotsionaalsete oskuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kahest andmetabelist, kus ühes on esitatud 6. ja 9. klassi õpilaste sotsiaal-emotsionaalsete oskuste enesekohaste ...
    • DigiEfekt: õpilaste vaimne võimekus (cognitive ability) 

      Silm, Gerli (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Vaimse võimekuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“cognitive_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste andmed, sh konstruktispetsiifilised tunnused, koodiraamat ...
    • Digiefekti projekti koondfail (DigiEfekt project merged data) 

      Pedaste, Margus; Baucal, Aleksandar; Leijen, Äli; Uibu, Krista; Saks, Katrin; Raave, Doris Kristina; Kallas, Külli; Einpaul, Piret; Johanson, Marje; Silm, Gerli; Konstabel, Kenn; Evelyn Kiive; Opanasenko, Yaroslav; Puusepp, Marit; Kärbla, Triinu; Ilona, Võik; Palk, Kristi; Rannastu-Avalos, Meeli; Siiman, Leo; Kõue; Heintalu; Remmelg, Mailen; Laanemets, Laivi; Veskus, Kersti; Ilosaar, Alge; Ausin, Tea; Kasemets, Meriliis; Pähklemäe, Gady (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
      DigiEfekti projekti (DIGIVARA5) koondandmekogu koosneb järgmistest osadest: a) koondandmefail (“digiefekt_merged_data”), mis sisaldab konstruktispetsiifilisi tunnuseid ja taustatunnuseid; b) DigiEfekti uuringu lõppraport ...