Now showing items 21-25 of 154

    • DigiEfekt: õpetajate taust, digihoiakud, digivalmidus, enesetõhusus (teacher background information, digital attitudes, digital readiness, self-efficacy) 

      Pedaste, Margus; Leijen, Äli; Puusepp, Marit (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Õpetaja taustatunnuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“teacher_data”), kus on esitatud projektis osalenud 3., 6. ja 9. klassi 91 matemaatika, loodusainete ja eesti ...
    • DigiEfekt: õpilaste vaimne võimekus (cognitive ability) 

      Silm, Gerli (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Vaimse võimekuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“cognitive_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste andmed, sh konstruktispetsiifilised tunnused, koodiraamat ...
    • DigiEfekt: õpilaste digipädevus (digital competence) 

      Kallas, Külli; Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Digipädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelist (digicomp_data"), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja kevadise andmekogumise andmed, sh ...
    • DigiEfekt: looduspädevus (science competance) 

      Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Looduspädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“science_3_data”; “science_6_data”; “science_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...
    • DigiEfekt: matemaatikapädevus (mathematical competence) 

      Johanson, Marje; Sõrmus, Maarja; Jukk, Hannes; Pedaste, Margus; Baucal, Aleksandar (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Matemaatikapädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“math_3_data”; “math_6_data”; “math_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...