Sirvi Socialia pealkirja järgi
21.-40. nimetus 149-st
-
DigiEfekt: looduspädevus (science competance)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Looduspädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“science_3_data”; “science_6_data”; “science_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ... -
DigiEfekt: matemaatikapädevus (mathematical competence)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Matemaatikapädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“math_3_data”; “math_6_data”; “math_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ... -
DigiEfekt: õpetajate taust, digihoiakud, digivalmidus, enesetõhusus (teacher background information, digital attitudes, digital readiness, self-efficacy)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Õpetaja taustatunnuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“teacher_data”), kus on esitatud projektis osalenud 3., 6. ja 9. klassi 91 matemaatika, loodusainete ja eesti ... -
DigiEfekt: õpilase õpiärevus (learning related anxiety)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Õpiärevuse andmekogum on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) andmekollektsioonist. Andmekogum koosneb tabelist (DigiEfekt_student_learning_anxiety), kus on esitatud 3., 6., ja 9. klassi õpilaste andmekogumise andmed, sh koondtunnused. ... -
DigiEfekt: õpilase suhtluspäevus (communication competence)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)Suhtluspädevuse andmekogum on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) andmekollektsioonist. Andmekogum koosneb kolmest tabelist (“com_3_data”; “com_6_data”; “com_9_data” ), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ... -
DigiEfekt: õpilaste digipädevus (digital competence)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Digipädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelist (digicomp_data"), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja kevadise andmekogumise andmed, sh ... -
DigiEfekt: õpilaste digitehnoloogiate kasutamise piirangud ja reeglid: õpilaste, lapsevanemate ja koolide perspektiiv (limitations and rules for the use of technology: the perspective of students, parents and schools)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2022-12)Õpilaste digitehnoloogiate (digiseadmete, -keskkondade, -sisu ja interneti) kasutamise reeglite ja piirangute andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelitest (“student_devrules ... -
DigiEfekt: õpilaste isiksuseomadused (student personality)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)Õpilase isiksuseomaduste testi tulemuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“personality_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste isiksuseomaduste testi andmed, ... -
DigiEfekt: õpilaste koolirahulolu (school satisfaction)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2022-12)Õpilaste koolirahulolu andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelist (“schoolsat_data”), kus koodiraamat asub andmefailis teisel lehel ("Codebook"). Lisatud on uuringu instrumenti ... -
DigiEfekt: õpilaste õpipädevus (students’ learning competence)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Õpipädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kahest andmetabelist, kus ühes on esitatud 6. ja 9. klassi õpilaste eesti keele, matemaatika ja loodusainete õpipädevuse küsimustike ... -
DigiEfekt: õpilaste sotsiaal-emotsionaalsed oskused
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023)Sotsiaal-emotsionaalsete oskuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kahest andmetabelist, kus ühes on esitatud 6. ja 9. klassi õpilaste sotsiaal-emotsionaalsete oskuste enesekohaste ... -
DigiEfekt: õpilaste vaimne võimekus (cognitive ability)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Vaimse võimekuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“cognitive_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste andmed, sh konstruktispetsiifilised tunnused, koodiraamat ... -
Digiefekti projekti koondfail (DigiEfekt project merged data)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)DigiEfekti projekti (DIGIVARA5) koondandmekogu koosneb järgmistest osadest: a) koondandmefail (“digiefekt_merged_data”), mis sisaldab konstruktispetsiifilisi tunnuseid ja taustatunnuseid; b) DigiEfekti uuringu lõppraport ... -
Effect of Musical Expertise the Perception of Duration and Pitch in Language: A Cross-linguistic Study
(University of Tartu, Institute of Psychology, 2023)This study adopts a cross-linguistic perspective and investigates how musical expertise affects the perception of duration and pitch in language. Native speakers of Chinese (N=44) and Estonian (N=46), each group subdivided ...