DigiEfekt: õpilaste isiksuseomadused (student personality)
Konstabel, Kenn
Loading
Nimi | Suurus | Kirjeldus |
---|---|---|
personality_raport_est.pdf | 453.1Kb | õpilaste isiksuse küsimustiku tulemuste raport/ students personality test report (in Estonian) |
personality_data.xlsx | 258.2Kb | õpilaste isiksuseomaduste küsimustiku andmed/ students personality questionnaire data |
personality_quest_est.pdf | 111.7Kb | kohandatud isiksuseküsimustik õpilastele/ personality questionnare for students (In Estonian) |
Kokkuvõte
Õpilase isiksuseomaduste testi tulemuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“personality_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste isiksuseomaduste testi andmed, sh konstruktispetsiifilised tunnused, koodiraamat asub andmetabeli teisel lehel ("Codebook"). Lisatud on uuringu instrumenti ja tulemusi kirjeldav põhiuuringu raport (personality_report_est) ja õpilastele mõeldud isiksusetest (väidete jagunemine dimensioonide vahel on avatud raportis ja andmefaili koodiraamatus) (“personality_quest_est”).
Õpilastele mõeldud isiksuseküsimustik koostati DigiEfekti pilootuuringu käigus, võttes aluseks René Mõttuse eestvõttel koostatud isiksuseväidete kogumi 100NP (“100 Nuances of Personality”, Henry & Mõttus, 2022), mis on kasutusel ka Eesti Geenivaramu (EGV) isiksuseuuringus. Selle väidetekogumi eeliseks on (a) hõlmavus: väidetekogum katab kõiki enamkasutatavates isiksuseküsimustikes leiduvaid teemasid, (b) mitte-liiasus: väidetekogumis on iga teema kohta 1-3 väidet, ükski teema ei ole tugevalt üle-esindatud ja (c) loetavus: kogumis on üldiselt lihtsasti mõistetavad väited.... Rohkem Vähem
[ENG] The student personality test results data set is part of the Digiefekt project (DIGIVARA5) aggregated data set. The data set comprises a table (“personality_data”) presenting the data on the third-, sixth- and ninth-grade students’ personality test, incl. construct-specific variables; the codebook ("Codebook") is found on the second sheet of the data table. Also, there are the main study report (personality_report_est), which describes the instrument and results of the study, and the persoonality test for students (the distribution of statements across dimensions is elaborated on in the report and in the codebook found in the data file) (“personality_quest_est”).
The personality test for students was developed in the Digiefekt pilot study and was based on 100NP (“100 Nuances of Personality”, Henry & Mõttus, 2022), a set of personality statements compiled at the initiative of René Mõttus; the latter set is also used in the personality study conducted by the Estonian Genome Centre. The advantages of this set of statements are the following: a) comprehensiveness, meaning that the set of statements covers all topics found in common personality tests, b) non-redundancy, meaning that the set of statements has 1–3 statements per topic, no topic is substantially over-represented, and c) readability, meaning that the statements in the set are generally easy to understand.... Rohkem Vähem
Raporti soovituslik viide eestikeelses allikas: Konstabel, K. (2023). DigiEfekti põhiuuringu tulemuste raport – õpilaste isiksuseomadused. Tartu, Tartu Ülikool. https://datadoi.ee/handle/33/549 Raporti soovituslik viide ingliskeelses allikas: Konstabel, K. (2023). DigiEfekti põhiuuringu tulemuste raport – õpilaste isiksuseomadused [Report of the DigiEfekt project – student personality]. University of Tartu. https://datadoi.ee/handle/33/549
Märksõna
DigiEfekt; Eesti; põhikool; küsimustik; isiksuseomadusedKirje tüüp
info:eu-repo/semantics/dataset; ReportKollektsioonid
Selle nimetusega on seotud järgmised litsentsifailid: