Otsi
1.-10. nimetus 15-st
DigiEfekt: õpilase suhtluspäevus (communication competence)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
Suhtluspädevuse andmekogum on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) andmekollektsioonist. Andmekogum koosneb kolmest tabelist (“com_3_data”; “com_6_data”; “com_9_data” ), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...
DigiEfekt: matemaatikapädevus (mathematical competence)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
Matemaatikapädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“math_3_data”; “math_6_data”; “math_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...
DigiEfekt: õpilaste digipädevus (digital competence)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
Digipädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelist (digicomp_data"), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja kevadise andmekogumise andmed, sh ...
DigiEfekt: õpilaste õpipädevus (students’ learning competence)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
Õpipädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kahest andmetabelist, kus ühes on esitatud 6. ja 9. klassi õpilaste eesti keele, matemaatika ja loodusainete õpipädevuse küsimustike ...
DigiEfekt: õpilaste isiksuseomadused (student personality)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
Õpilase isiksuseomaduste testi tulemuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“personality_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste isiksuseomaduste testi andmed, ...
DigiEfekt: õpilaste sotsiaal-emotsionaalsed oskused
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023)
Sotsiaal-emotsionaalsete oskuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kahest andmetabelist, kus ühes on esitatud 6. ja 9. klassi õpilaste sotsiaal-emotsionaalsete oskuste enesekohaste ...
DigiEfekt: looduspädevus (science competance)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
Looduspädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“science_3_data”; “science_6_data”; “science_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...
DigiEfekt: õpilaste vaimne võimekus (cognitive ability)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
Vaimse võimekuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“cognitive_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste andmed, sh konstruktispetsiifilised tunnused, koodiraamat ...
DigiEfekt: õpilase õpiärevus (learning related anxiety)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
Õpiärevuse andmekogum on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) andmekollektsioonist. Andmekogum koosneb tabelist (DigiEfekt_student_learning_anxiety), kus on esitatud 3., 6., ja 9. klassi õpilaste andmekogumise andmed, sh koondtunnused. ...
DigiEfekt: õpetajate taust, digihoiakud, digivalmidus, enesetõhusus (teacher background information, digital attitudes, digital readiness, self-efficacy)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
Õpetaja taustatunnuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“teacher_data”), kus on esitatud projektis osalenud 3., 6. ja 9. klassi 91 matemaatika, loodusainete ja eesti ...