EST

Haridusteaduste instituudis tehakse rahvusvahelisel tasemel teadustööd mitmetes valdkondades, nt õpetaja professionaalse arengu toetamises, haridustehnoloogias, hariduskorralduses ja haridusjuhtimises ning kõrgkoolididaktikas.

ENG

The Institute of Education main fields of research consist of professional development of teachers, educational technology and digital literacy, special education, and educational management. Important recent publications deal with phases of inquiry-based learning, students’ metacognition, and interconnection between teaching practices and students’ achievements.

Valdkonna andmekogumid

Viimati lisatud

  • DigiEfekt: õpilaste koolirahulolu (school satisfaction) 

    Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2022-12)
    Õpilaste koolirahulolu andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelist (“schoolsat_data”), kus koodiraamat asub andmefailis teisel lehel ("Codebook"). Lisatud on uuringu instrumenti ...
  • DigiEfekt: õpilaste digitehnoloogiate kasutamise piirangud ja reeglid: õpilaste, lapsevanemate ja koolide perspektiiv (limitations and rules for the use of technology: the perspective of students, parents and schools) 

    Puusepp, Marit; Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2022-12)
    Õpilaste digitehnoloogiate (digiseadmete, -keskkondade, -sisu ja interneti) kasutamise reeglite ja piirangute andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelitest (“student_devrules ...
  • DigiEfekt study: Opiq interaction 

    Opanasenko, Yaroslav; Pedaste, Margus; Siiman, Leo Aleksander (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
    Opiqu andmed on osa Digiefekti projekti (DIGIVARA5) andmekogust, mis koosneb andmefailist (“opiq_data”), mille teisele lehele on lisatud koodiraamat, ning Opiqu teemaraportist (“opiq_report_eng”). E-raamatutest on kiirelt ...
  • Digiefekti projekti koondfail (DigiEfekt project merged data) 

    Pedaste, Margus; Baucal, Aleksandar; Leijen, Äli; Uibu, Krista; Saks, Katrin; Raave, Doris Kristina; Kallas, Külli; Einpaul, Piret; Johanson, Marje; Silm, Gerli; Konstabel, Kenn; Evelyn Kiive; Opanasenko, Yaroslav; Puusepp, Marit; Kärbla, Triinu; Ilona, Võik; Palk, Kristi; Rannastu-Avalos, Meeli; Siiman, Leo; Kõue; Heintalu; Remmelg, Mailen; Laanemets, Laivi; Veskus, Kersti; Ilosaar, Alge; Ausin, Tea; Kasemets, Meriliis; Pähklemäe, Gady (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
    DigiEfekti projekti (DIGIVARA5) koondandmekogu koosneb järgmistest osadest: a) koondandmefail (“digiefekt_merged_data”), mis sisaldab konstruktispetsiifilisi tunnuseid ja taustatunnuseid; b) DigiEfekti uuringu lõppraport ...
  • DigiEfekt: digivahendite, õppevara ja sisu kasutamine tundides (use of digital technologies and learning activities in classroom) 

    Saks, Katrin; Pedaste, Margus; Heintalu, Kõue; Laanemets, Laivi; Remmelg, Mailen; Ilosaar, Alge; Veskus, Kersti (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
    Digitehnoloogiate, -õppekeskkondade ja -sisu kasutamise andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist, kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi tunnivaatluste ja seotud intervjuude ...

Vaata veel