Now showing items 14-33 of 149

    • CATCH-EyoU: Processes in Youth’s Construction of Active EU Citizenship: pilot Questionnaires: Estonia 

      Noack, Peter; Macek, Petr; Kalmus, Veronika; Rämmer, Andu; Beilmann, Mai; Kello, Katrin; Kõuts, Ragne; Opermann, Signe (2016)
      The data set was generated within the research project Constructing AcTive CitizensHip with European Youth: Policies, Practices, Challenges and Solutions (CATCH-EyoU) funded by European Union, Horizon 2020 Programme - ...
    • CATCH-EyoU: Processes in Youth’s Construction of Active EU Citizenship: Survey Data: Estonia: Wave 2 

      Noack, Peter; Macek, Petr; Kalmus, Veronika; Rämmer, Andu (2018)
      The data set was generated within the research project Constructing AcTive CitizensHip with European Youth: Policies, Practices, Challenges and Solutions (CATCH-EyoU) funded by European Union, Horizon 2020 Programme - ...
    • CATCH-EyoU: Public Authorities engaging with youth: Survey Data: Estonia: Wave1 

      Noack, Peter; Macek, Petr; Kalmus, Veronika; Rämmer, Andu; Beilmann, Mai; Kello, Katrin; Kõuts, Ragne; Opermann, Signe (Tartu Ülikool, 2017)
      The data set was generated within the research project Constructing AcTive CitizensHip with European Youth: Policies, Practices, Challenges and Solutions (CATCH-EyoU) funded by European Union, Horizon 2020 Programme - Grant ...
    • Croatia: Bibliographical database of Croatian journalism and media research related to risks and opportunities for deliberative communication (2000–2020) 

      Trbojević, Filip; Vozab, Dina; Nenadić, Iva; Peruško, Zrinjka (Institute of Social Studies, University of Tartu, 2023-02-27)
      The dataset is produced within the framework of the HORIZON 2020 project called MEDIADELCOM (Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European ...
    • Czechia: Bibliographical database of Czech journalism and media research related to risks and opportunities for deliberative communication (2000–2020) 

      Waschková Císařová, Lenka; Jansová, Iveta; Motal, Jan; Milecová, Renáta (Institute of Social Studies, University of Tartu, 2023-02-27)
      The dataset is produced within the framework of the HORIZON 2020 project called MEDIADELCOM (Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European ...
    • DigiEfekt study: Opiq interaction 

      Opanasenko, Yaroslav; Pedaste, Margus; Siiman, Leo Aleksander (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
      Opiqu andmed on osa Digiefekti projekti (DIGIVARA5) andmekogust, mis koosneb andmefailist (“opiq_data”), mille teisele lehele on lisatud koodiraamat, ning Opiqu teemaraportist (“opiq_report_eng”). E-raamatutest on kiirelt ...
    • DigiEfekt: digivahendite, õppevara ja sisu kasutamine tundides (use of digital technologies and learning activities in classroom) 

      Saks, Katrin; Pedaste, Margus; Heintalu, Kõue; Laanemets, Laivi; Remmelg, Mailen; Ilosaar, Alge; Veskus, Kersti (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Digitehnoloogiate, -õppekeskkondade ja -sisu kasutamise andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist, kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi tunnivaatluste ja seotud intervjuude ...
    • DigiEfekt: looduspädevus (science competance) 

      Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Looduspädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“science_3_data”; “science_6_data”; “science_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...
    • DigiEfekt: matemaatikapädevus (mathematical competence) 

      Johanson, Marje; Sõrmus, Maarja; Jukk, Hannes; Pedaste, Margus; Baucal, Aleksandar (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Matemaatikapädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“math_3_data”; “math_6_data”; “math_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...
    • DigiEfekt: õpetajate taust, digihoiakud, digivalmidus, enesetõhusus (teacher background information, digital attitudes, digital readiness, self-efficacy) 

      Pedaste, Margus; Leijen, Äli; Puusepp, Marit (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Õpetaja taustatunnuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“teacher_data”), kus on esitatud projektis osalenud 3., 6. ja 9. klassi 91 matemaatika, loodusainete ja eesti ...
    • DigiEfekt: õpilase õpiärevus (learning related anxiety) 

      Baucal, Aleksandar; Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Õpiärevuse andmekogum on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) andmekollektsioonist. Andmekogum koosneb tabelist (DigiEfekt_student_learning_anxiety), kus on esitatud 3., 6., ja 9. klassi õpilaste andmekogumise andmed, sh koondtunnused. ...
    • DigiEfekt: õpilase suhtluspäevus (communication competence) 

      Uibu, Krista; Kärbla, Triinu; Võik, Ilona (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
      Suhtluspädevuse andmekogum on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) andmekollektsioonist. Andmekogum koosneb kolmest tabelist (“com_3_data”; “com_6_data”; “com_9_data” ), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...
    • DigiEfekt: õpilaste digipädevus (digital competence) 

      Kallas, Külli; Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Digipädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelist (digicomp_data"), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja kevadise andmekogumise andmed, sh ...
    • DigiEfekt: õpilaste digitehnoloogiate kasutamise piirangud ja reeglid: õpilaste, lapsevanemate ja koolide perspektiiv (limitations and rules for the use of technology: the perspective of students, parents and schools) 

      Puusepp, Marit; Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2022-12)
      Õpilaste digitehnoloogiate (digiseadmete, -keskkondade, -sisu ja interneti) kasutamise reeglite ja piirangute andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelitest (“student_devrules ...
    • DigiEfekt: õpilaste isiksuseomadused (student personality) 

      Konstabel, Kenn (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
      Õpilase isiksuseomaduste testi tulemuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“personality_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste isiksuseomaduste testi andmed, ...
    • DigiEfekt: õpilaste koolirahulolu (school satisfaction) 

      Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2022-12)
      Õpilaste koolirahulolu andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelist (“schoolsat_data”), kus koodiraamat asub andmefailis teisel lehel ("Codebook"). Lisatud on uuringu instrumenti ...
    • DigiEfekt: õpilaste õpipädevus (students’ learning competence) 

      Saks, Katrin; Raave, Doris Kristina; Heintalu, Kõue; Laanemets, Laivi; Remmelg, Mailen; Ilosaar, Alge; Veskus, Kersti (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Õpipädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kahest andmetabelist, kus ühes on esitatud 6. ja 9. klassi õpilaste eesti keele, matemaatika ja loodusainete õpipädevuse küsimustike ...
    • DigiEfekt: õpilaste sotsiaal-emotsionaalsed oskused 

      Einpaul, Piret; Rannastu-Avalos, Meeli; Baucal, Aleksandar; Leijen, Äli (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023)
      Sotsiaal-emotsionaalsete oskuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kahest andmetabelist, kus ühes on esitatud 6. ja 9. klassi õpilaste sotsiaal-emotsionaalsete oskuste enesekohaste ...
    • DigiEfekt: õpilaste vaimne võimekus (cognitive ability) 

      Silm, Gerli (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Vaimse võimekuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“cognitive_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste andmed, sh konstruktispetsiifilised tunnused, koodiraamat ...
    • Digiefekti projekti koondfail (DigiEfekt project merged data) 

      Pedaste, Margus; Baucal, Aleksandar; Leijen, Äli; Uibu, Krista; Saks, Katrin; Raave, Doris Kristina; Kallas, Külli; Einpaul, Piret; Johanson, Marje; Silm, Gerli; Konstabel, Kenn; Evelyn Kiive; Opanasenko, Yaroslav; Puusepp, Marit; Kärbla, Triinu; Ilona, Võik; Palk, Kristi; Rannastu-Avalos, Meeli; Siiman, Leo; Kõue; Heintalu; Remmelg, Mailen; Laanemets, Laivi; Veskus, Kersti; Ilosaar, Alge; Ausin, Tea; Kasemets, Meriliis; Pähklemäe, Gady (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
      DigiEfekti projekti (DIGIVARA5) koondandmekogu koosneb järgmistest osadest: a) koondandmefail (“digiefekt_merged_data”), mis sisaldab konstruktispetsiifilisi tunnuseid ja taustatunnuseid; b) DigiEfekti uuringu lõppraport ...