Now showing items 83-102 of 332

    • Dataset on zooarchaeological records of Estonian medieval and early modern mammal remains 

      Rannamäe, Eve; Maldre, Liina; Ehrlich, Freydis; Nuut, Sander; Lõugas, Lembi; Haak, Arvi; Aguraiuja-Lätti, Ülle (Department of Archaeology, Institute of History and Archaeology, University of Tartu; Archaeological Research Collection, Tallinn University, 2023)
      This dataset contains data collected during the analyses of archaeological mammal remains from 37 medieval and early modern sites in Estonia. The dataset consists of four tables: 1) information on archaeological sites, 2) ...
    • The diffusion of H2 adsorbed in three porous carbons investigated with in situ quasi-elastic neutron scattering method 

      Palm, Rasmus; Kurig, Heisi; Koppel, Miriam; Oll, Ove; Grzimek, Veronika; Lust, Enn; Russina, Margarita (The University of Tartu Institute of Chemistry, 2022)
      This dataset contains data collected during quasi-elastic neutron scattering experiments on the diffusion of H2 adsorbed in three different carbide-derived carbon materials at temperatures 50-100 K and at three different ...
    • DigiEfekt study: Opiq interaction 

      Opanasenko, Yaroslav; Pedaste, Margus; Siiman, Leo Aleksander (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
      Opiqu andmed on osa Digiefekti projekti (DIGIVARA5) andmekogust, mis koosneb andmefailist (“opiq_data”), mille teisele lehele on lisatud koodiraamat, ning Opiqu teemaraportist (“opiq_report_eng”). E-raamatutest on kiirelt ...
    • DigiEfekt: digivahendite, õppevara ja sisu kasutamine tundides (use of digital technologies and learning activities in classroom) 

      Saks, Katrin; Pedaste, Margus; Heintalu, Kõue; Laanemets, Laivi; Remmelg, Mailen; Ilosaar, Alge; Veskus, Kersti (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Digitehnoloogiate, -õppekeskkondade ja -sisu kasutamise andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist, kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi tunnivaatluste ja seotud intervjuude ...
    • DigiEfekt: looduspädevus (science competance) 

      Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Looduspädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“science_3_data”; “science_6_data”; “science_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...
    • DigiEfekt: matemaatikapädevus (mathematical competence) 

      Johanson, Marje; Sõrmus, Maarja; Jukk, Hannes; Pedaste, Margus; Baucal, Aleksandar (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Matemaatikapädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“math_3_data”; “math_6_data”; “math_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...
    • DigiEfekt: õpetajate taust, digihoiakud, digivalmidus, enesetõhusus (teacher background information, digital attitudes, digital readiness, self-efficacy) 

      Pedaste, Margus; Leijen, Äli; Puusepp, Marit (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Õpetaja taustatunnuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“teacher_data”), kus on esitatud projektis osalenud 3., 6. ja 9. klassi 91 matemaatika, loodusainete ja eesti ...
    • DigiEfekt: õpilase õpiärevus (learning related anxiety) 

      Baucal, Aleksandar; Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Õpiärevuse andmekogum on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) andmekollektsioonist. Andmekogum koosneb tabelist (DigiEfekt_student_learning_anxiety), kus on esitatud 3., 6., ja 9. klassi õpilaste andmekogumise andmed, sh koondtunnused. ...
    • DigiEfekt: õpilase suhtluspäevus (communication competence) 

      Uibu, Krista; Kärbla, Triinu; Võik, Ilona (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
      Suhtluspädevuse andmekogum on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) andmekollektsioonist. Andmekogum koosneb kolmest tabelist (“com_3_data”; “com_6_data”; “com_9_data” ), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ...
    • DigiEfekt: õpilaste digipädevus (digital competence) 

      Kallas, Külli; Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Digipädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelist (digicomp_data"), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja kevadise andmekogumise andmed, sh ...
    • DigiEfekt: õpilaste digitehnoloogiate kasutamise piirangud ja reeglid: õpilaste, lapsevanemate ja koolide perspektiiv (limitations and rules for the use of technology: the perspective of students, parents and schools) 

      Puusepp, Marit; Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2022-12)
      Õpilaste digitehnoloogiate (digiseadmete, -keskkondade, -sisu ja interneti) kasutamise reeglite ja piirangute andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelitest (“student_devrules ...
    • DigiEfekt: õpilaste isiksuseomadused (student personality) 

      Konstabel, Kenn (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
      Õpilase isiksuseomaduste testi tulemuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“personality_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste isiksuseomaduste testi andmed, ...
    • DigiEfekt: õpilaste koolirahulolu (school satisfaction) 

      Pedaste, Margus (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2022-12)
      Õpilaste koolirahulolu andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelist (“schoolsat_data”), kus koodiraamat asub andmefailis teisel lehel ("Codebook"). Lisatud on uuringu instrumenti ...
    • DigiEfekt: õpilaste õpipädevus (students’ learning competence) 

      Saks, Katrin; Raave, Doris Kristina; Heintalu, Kõue; Laanemets, Laivi; Remmelg, Mailen; Ilosaar, Alge; Veskus, Kersti (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Õpipädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kahest andmetabelist, kus ühes on esitatud 6. ja 9. klassi õpilaste eesti keele, matemaatika ja loodusainete õpipädevuse küsimustike ...
    • DigiEfekt: õpilaste sotsiaal-emotsionaalsed oskused 

      Einpaul, Piret; Rannastu-Avalos, Meeli; Baucal, Aleksandar; Leijen, Äli (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023)
      Sotsiaal-emotsionaalsete oskuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kahest andmetabelist, kus ühes on esitatud 6. ja 9. klassi õpilaste sotsiaal-emotsionaalsete oskuste enesekohaste ...
    • DigiEfekt: õpilaste vaimne võimekus (cognitive ability) 

      Silm, Gerli (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)
      Vaimse võimekuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“cognitive_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste andmed, sh konstruktispetsiifilised tunnused, koodiraamat ...
    • Digiefekti projekti koondfail (DigiEfekt project merged data) 

      Pedaste, Margus; Baucal, Aleksandar; Leijen, Äli; Uibu, Krista; Saks, Katrin; Raave, Doris Kristina; Kallas, Külli; Einpaul, Piret; Johanson, Marje; Silm, Gerli; Konstabel, Kenn; Evelyn Kiive; Opanasenko, Yaroslav; Puusepp, Marit; Kärbla, Triinu; Ilona, Võik; Palk, Kristi; Rannastu-Avalos, Meeli; Siiman, Leo; Kõue; Heintalu; Remmelg, Mailen; Laanemets, Laivi; Veskus, Kersti; Ilosaar, Alge; Ausin, Tea; Kasemets, Meriliis; Pähklemäe, Gady (Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)
      DigiEfekti projekti (DIGIVARA5) koondandmekogu koosneb järgmistest osadest: a) koondandmefail (“digiefekt_merged_data”), mis sisaldab konstruktispetsiifilisi tunnuseid ja taustatunnuseid; b) DigiEfekti uuringu lõppraport ...
    • Distribution of categorised feedback comments (e.g. class, sub-class, and features) by feedback exchange group and by group member 

      Yallop, Taremaa, & Leijen (2020)
      This entry contains data on the categorisation and classification of asynchronous written peer feedback comments within one doctorate writing group over a three-month period. The research data should be used in tandem with ...
    • DNA-põhise metoodika välja töötamine ja tõhususe hindamine haugi efektiivse kudekarja suuruse seiramiseks Saaremaa rannikumeres 

      Vasemägi, Anti; Diaz Suarez, Alfonso; Gross, Riho; Kisand, Veljo; Panksep, Kristel; Haugjärv, Kerli; Rohtla, Mehis; Svirgsden, Roland; Vetemaa, Markus (Tartu Ülikool, 2021-06)
      Paljude kalaliikide arvukuse vähenemine näitab kiiret vajadust rakendada informatiivsemaid seireprogramme ning parandada käimasolevate majandamis- ja kaitsemeetmete tõhusust (Rice & Legace 2007). Alates 1960-ndatest ...
    • Drone survey raw data based on an example construction project (50 weeks) 

      Puust, Raido (2020-11-30)
      Data presents drone survey raw data (from different flight altitudes) which has been gathered during the TalTech Study Building reconstruction (Mäepealse 3, 12618, Tallinn, Estonia) during November 2019 - November 2020.