Sirvi pealkirja järgi
88.-107. nimetus 341-st
-
DigiEfekt study: Opiq interaction
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)Opiqu andmed on osa Digiefekti projekti (DIGIVARA5) andmekogust, mis koosneb andmefailist (“opiq_data”), mille teisele lehele on lisatud koodiraamat, ning Opiqu teemaraportist (“opiq_report_eng”). E-raamatutest on kiirelt ... -
DigiEfekt: digivahendite, õppevara ja sisu kasutamine tundides (use of digital technologies and learning activities in classroom)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Digitehnoloogiate, -õppekeskkondade ja -sisu kasutamise andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist, kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi tunnivaatluste ja seotud intervjuude ... -
DigiEfekt: looduspädevus (science competance)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Looduspädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“science_3_data”; “science_6_data”; “science_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ... -
DigiEfekt: matemaatikapädevus (mathematical competence)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Matemaatikapädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kolmest tabelist (“math_3_data”; “math_6_data”; “math_9_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ... -
DigiEfekt: õpetajate taust, digihoiakud, digivalmidus, enesetõhusus (teacher background information, digital attitudes, digital readiness, self-efficacy)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Õpetaja taustatunnuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“teacher_data”), kus on esitatud projektis osalenud 3., 6. ja 9. klassi 91 matemaatika, loodusainete ja eesti ... -
DigiEfekt: õpilase õpiärevus (learning related anxiety)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Õpiärevuse andmekogum on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) andmekollektsioonist. Andmekogum koosneb tabelist (DigiEfekt_student_learning_anxiety), kus on esitatud 3., 6., ja 9. klassi õpilaste andmekogumise andmed, sh koondtunnused. ... -
DigiEfekt: õpilase suhtluspäevus (communication competence)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)Suhtluspädevuse andmekogum on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) andmekollektsioonist. Andmekogum koosneb kolmest tabelist (“com_3_data”; “com_6_data”; “com_9_data” ), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja ... -
DigiEfekt: õpilaste digipädevus (digital competence)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Digipädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelist (digicomp_data"), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste sügisese ja kevadise andmekogumise andmed, sh ... -
DigiEfekt: õpilaste digitehnoloogiate kasutamise piirangud ja reeglid: õpilaste, lapsevanemate ja koolide perspektiiv (limitations and rules for the use of technology: the perspective of students, parents and schools)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2022-12)Õpilaste digitehnoloogiate (digiseadmete, -keskkondade, -sisu ja interneti) kasutamise reeglite ja piirangute andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelitest (“student_devrules ... -
DigiEfekt: õpilaste isiksuseomadused (student personality)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)Õpilase isiksuseomaduste testi tulemuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“personality_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste isiksuseomaduste testi andmed, ... -
DigiEfekt: õpilaste koolirahulolu (school satisfaction)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2022-12)Õpilaste koolirahulolu andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb andmetabelist (“schoolsat_data”), kus koodiraamat asub andmefailis teisel lehel ("Codebook"). Lisatud on uuringu instrumenti ... -
DigiEfekt: õpilaste õpipädevus (students’ learning competence)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Õpipädevuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kahest andmetabelist, kus ühes on esitatud 6. ja 9. klassi õpilaste eesti keele, matemaatika ja loodusainete õpipädevuse küsimustike ... -
DigiEfekt: õpilaste sotsiaal-emotsionaalsed oskused
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023)Sotsiaal-emotsionaalsete oskuste andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb kahest andmetabelist, kus ühes on esitatud 6. ja 9. klassi õpilaste sotsiaal-emotsionaalsete oskuste enesekohaste ... -
DigiEfekt: õpilaste vaimne võimekus (cognitive ability)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-04)Vaimse võimekuse andmekogu on osa DigiEfekti (DIGIVARA5) koondandmekogust. Andmekogu koosneb tabelist (“cognitive_data”), kus on esitatud 3., 6. ja 9. klassi õpilaste andmed, sh konstruktispetsiifilised tunnused, koodiraamat ... -
Digiefekti projekti koondfail (DigiEfekt project merged data)
(Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut, 2023-05)DigiEfekti projekti (DIGIVARA5) koondandmekogu koosneb järgmistest osadest: a) koondandmefail (“digiefekt_merged_data”), mis sisaldab konstruktispetsiifilisi tunnuseid ja taustatunnuseid; b) DigiEfekti uuringu lõppraport ... -
Distribution of categorised feedback comments (e.g. class, sub-class, and features) by feedback exchange group and by group member
(2020)This entry contains data on the categorisation and classification of asynchronous written peer feedback comments within one doctorate writing group over a three-month period. The research data should be used in tandem with ... -
DNA-põhise metoodika välja töötamine ja tõhususe hindamine haugi efektiivse kudekarja suuruse seiramiseks Saaremaa rannikumeres
(Tartu Ülikool, 2021-06)Paljude kalaliikide arvukuse vähenemine näitab kiiret vajadust rakendada informatiivsemaid seireprogramme ning parandada käimasolevate majandamis- ja kaitsemeetmete tõhusust (Rice & Legace 2007). Alates 1960-ndatest ... -
Drone survey raw data based on an example construction project (50 weeks)
(2020-11-30)Data presents drone survey raw data (from different flight altitudes) which has been gathered during the TalTech Study Building reconstruction (Mäepealse 3, 12618, Tallinn, Estonia) during November 2019 - November 2020. -
Dynamics of hepatitis C epidemic among people living with HIV in Estonia based on Estonian HIV cohort study
(University of Tartu, 2021)Materials to Dynamics of hepatitis C epidemic among people living with HIV in Estonia based on Estonian HIV cohort study -
E-raamatute eeltöödeldud ja lemmatiseeritud failid
(2018-04-04)